6 december.

Dålig uppdatering, i know. Har inte haft tid eller ork för nåt bloggande men de ska det bli ändring på det.
Jag har haft en helt okej helg iallafall. I fredags hängde jag hos Marc med han och massa anda, igår var jag med Malin vi tog det bara lungt solade gjorde vi också. Idag söndag, vaknade jag och Malin runt 3 kanske sen har vi sovit till och från till klockan sju ungefär, då Sinan Jens Martin och Marc kom. Nu sitter jag här och gör ingenting ska krya ner i sängen och kolla på tv hade jag tänkt. Hörs. ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

tröttare brudar!! love you!

2009-12-06 @ 23:04:59
URL: http://victoriamalin.blogg.se/
Postat av: madde

hej:) bra blogg! hur gör du dina lockar? dom är jätte fina.

2009-12-16 @ 21:32:56
Postat av: felicia.

hejhej, tack så mkt. :) jag använder en locktång haha säger kanske inte dit så mkt. ;P

2009-12-18 @ 09:59:43
URL: http://felicianilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0