Frågor & svar.

Visste du att..
Att jag vill ha - En ny dator kanske.
Att jag pratar - Mycket när jag väl sätter igång.
Att jag inte gillar - Falska människor.
Att jag avskyr när folk snackar - Skit.
Att kärlek är - Underbart.
Att jag gillar att - Vara med killar mer än tjejer.
Att jag alltid kommer att - Vara den jag är.
Att jag är hemligt förälskad i - Ingen.
Att min mobiltelefon är - En sony ericsson.
Att när jag vaknar på morgonen - Vill jag fortsätta sova.
Att innan jag går och lägger mig - Kollar jag på tv.
Att idag har jag - Varit med malin.
Att jag just nu tänker på - Att hämta vatten.
Att i kväll ska jag - Kolla på film.
Att i morgon kommer jag - Gå i skola.
Att jag hoppas - En massa saker.

Har du:
Någon som förstår dig? Ja.
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Ja.
Vem kramade dig senast? Pappa.
Vem ringde dig senast? Robin, men hann inte svara.
Vem ringde du senast? Malin.
Vem var hemma hos dig senast? *
Vem var du hemma hos senast? Malin.
Har du några kärleksproblem? Nej.
Har du pratat med någon idag? Ja.
Har du skrattat idag? Absolut.

Jag:
Är singel? Ja.
Svär ofta? Ja för ofta.
Sjunger i duschen? Händer.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland.
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? Vet inte.


Har du:

Piercingar? Ja.
Syskon? Ja
Jobb? Nej.
För många vänner? Nej, kan man ha för många.
Rymt hemifrån? Nej.
Färgat håret? Ohja, för mycket.
Bra självförtroende? Ja.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär? Ja.
Gjort något olagligt? Mhh.
Somnat i skolan? Nej.
Brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? Nej haha.
Sett en fallande stjärna och önskat? Yes.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja.
Smugit ut utan lov? Mm.
En hemlighet som ingen annan vet? Ja.
Sovit en hel dag? Nej det tror jag inte.
Somnat gråtande? Har hänt.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja.
Blivit generad inför folk? Ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nej.
Ätit musslor? Nej.
Varit på en festival? Ja.
Haft ett förhållande i under en månad? Ja.
Blivit kallad player? Ne.
Färgat ditt hår svart? Nja, nästan.

Vad:

Längtar du till mest just nu? Sommar lov.
Ska du göra i helgen? Vet inte, helgen har precis slutat.
Har du för kläder på dig? Underkläder, linne & mjukisbyxor.
Gjorde du igår? Tog det lungt.
Ska du göra i sommar? Åka utomlans.
Åt du senast? Pizza med Malin.
Har du för mobil? Sony ericsson.
Vad köpte du senast? Leggings, tror jag.  
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Vet inte.

Vem/vilka:
Slog du senast? Min bror.
Fick du sms från senast? Emelie.
Pratade du med senast? Mamma.  
Skulle du kunna göra allt för? Mina närmaste.
Kan du lita på mest? Malin.  
Vet mest om dig? Malin.
Sov du tillsammans med senast? Malin.

Allmänt:
Har du pussat en groda? Verkligen inte.
Kan du hjula? Ja.
Biter du på naglarna? Gjorde.
Är du EMO? Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till värmen.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Kanske.
Har du sjungit inför publik? Ja.
Följer du mode? njae, lite kanske.
Är du hungrig? Nej.
Är du blyg? Det händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0