Tidsfördriv.

1. Ditt namn: Anna Felicia Nilsson.
2. Ditt personummer: 920515
3. Din favorit färg: Brun.
5. Ditt lycko tal: Vet ej.
6. Din storlek på kläder: XS/S.
7. Din längd: 1.68 kanske.
8. Din vikt: 53,5.
9. Din sko storlek: 36-37.
10.Din favorit dag: Fredag.   

11. Vad har du på dig: Leggings & en tröja.
12. Vad har du använt för smink idag: Ingenting.
13. När duschade du senast: Nyss.
14. Hur många timmar sov du inatt: 9.
15. Har du några djur: Nej.
16. Har du syskon: Ja.
17. Din största önskan: Har många önskningar.  
18. Har du varit utomlands: ja.
19. Isåfall vart? Turkiet Bulgarien Tyskland Danmark sen om Finland & Norge räknas haha.
20. vad har du för färg på dina sänglakan: Vit & brun.
21. Hur många har du på din msn: Vet ej, är inte inne  
22. Hur många är Online: Vet inte.
23. Vilken tid kliver du upp på morgonen: Beror på vilken dag det är.
24. Vad gillar du bäst: Det finns så mycket jag gillar, skratta tex.

Vem:
Saknar du: Mamma.
Älskar du: Min familj & mina vänner.
Hatar du: Hata är ett starkt ord.
Gillar du:  Jag gillar mina kära vänner.
Ogillar du: Det finns ett par stycken.

25. Är du kär just nu. Näe.
26. När var de senast du kysste någon: Minns inte, onsdags kanske.
27. Vem var den senaste du kysste: Secret.
28. Har du hånglat med fler än 1 person under 24 timmar: Kanske.
29. Har du någonsin kysst någon av samma kön:Ja, det har hänt.
30. Har du någonsin kysst någon av de motsatta könet: Ja.
31. Har du någonsin vart riktigt kär: Ja.
32. Äter du p-piller eller liknande: Ja.

Annat:
33. Har du några piercingar: Ja.
34. Vem pussade du senast: Hemlis.
35. Rakar du benen: Ja.
36. Vem pratade du i telefon med senast: Nathalie.
37. Vad står de i ditt senaste sms och vem är de ifrån? Hej, vad gör du? från Andreas.

Vem:
38. Är din bästa vän av de motsatta könet: Kan jag inte svara på.
39. Är din bästa vän av samma kön: Kan jag inte heller svara på.
40. Vem pratar du med om allt: Malin.
41. Vem vet allt om dig: Malin.
42. Vem saknar du att umgås med: Yasmin, Emma och Sofia.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar att umgås me dig med puppis.

2009-11-23 @ 21:50:06
Postat av: Anonym

saknar att umgås me dig med puppis.

2009-11-23 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0