Tjugofemte november.

Har inte haft tid att skiriva någonting idag, så det får räcka med ett kvälls inlägg haha. Idag har jag som alla mina andra vardagar varit på skolan. Efter de blev det stan en sväng med Emelie, Cilla Emilie & Ida, var meningen att jag skulle gå med dom för dom skulle kika på julklappar men jag orkade inte. Men vi sprang in på cubus en sväng, då hittade jag en skjorta. ↓


Så ser den ut.
Efter en sväng in på cubus åkte jag hem, hann knappt kliva in genom dörren och papsen fråga om vi skulle ut och övningköra, och det gjorde vi, det kan behövas för min del för snart ska jag skriva in mig på körskolan. Senare på kvällen gick jag hem til Nathalie vi har bara kollat på TV och tagit det lungt. Gick iväg & sola i hennes lokal också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg fan

2009-11-26 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0