Tralalala.

Hejhopp.
idag blev det stan igen med Lina & Yasmin
som ja sa är det så svårt att hitta nånting här
men ett par örhängen blev det iallafall haha.
efter det drog vi & käka, gick runt och kikade lite
träffade massa folk, bland annat Fredrik & pojkarna.
sen åkte vi heeeem.

Lina & jag i sommras.


imorgon blir det bodaborg.
gå alla banor, köra gokart och laserhallen osv, 
det kommer bli nice.




efter det blir det stan, då ska jag träffa denna dam,
får se vad vi hitta på, det var sjuk länge sen
vi umgicks iallafall så det ska bli mkt trevligt. <3



ne nu ska Felicia ta och borsta tänder, sen blir det kolla tv
tills hon somnar. ska upp klockan nio imorgon,
Lina ring & väck mig så jag tar mig upp haha. 
Ska möta upp resten av gänget på bodaborg klockan
elva. sen kör vi igång. PEPPAT! ha en trevligt torsdag alla andra.  

Sleepwell.


Kommentarer
Postat av: pallan

saknar den där kvällen på norderön, måste göras om! jaaaannnneee!!!! hahahaah puss saknar oss.

2009-10-28 @ 23:09:20
Postat av: felicia.

ja pauline det måste göras om, det var sjukt roligt. bra där lina, haha vi ska vinna över alla. ;) puss på eeer. <3

2009-10-28 @ 23:16:34
URL: http://felicianilssson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0