En dag på stan.

Med Yasmin Emma Amanda och Ida.
Vi gick runt och kikade efter något fint på alla möjliga affärer i stan,
tycker det är svårt att hitta något fint finns inte så mycket i den här stan,
men lite hittade jag iallafall. 

Blev en grå stickad tröja från HM,
skön att bara ha som vardags klädsel


och ett grått lite finare linne som jag hittade på jc,
med silver paljetter upptill. 
Super fint att ha när man ska på fest tex


sen hittade jag lite små saker bara,
efter det blev de fika med brudarna.

Yasmin.

Emma & Amanda.


Bilderna är värdelösa jag vet, är taget med min mobil.
Men ska hämta kameran hos mamma nån dag, så då blir det bättre bilder.
Nu ska jag ta och umgås med Yasmin som sitter på min säng,
ikväll blir det utgång för oss. Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: coooool tjej_03

gud vilka fina tröjor felicia

din blogg är awsumeee!!!!

2009-10-27 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0