Första dagen på lovet.

Har jag bara varit hemma. städat rummet och möblerat om.
Det behövdes verkligen, är inte hos min pappa speciellt ofta,
så det var väl kanske på tiden att jag stor städade rummet.
på torsdag åker min mamma till ikea så då hade jag tänk att hon
kunde köpa med lite nya möbler så man får någon stil på rummet
hos pappa även fast jag inte är här ofta.  
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sen ut och gå en sväng,
har inte varit ute på hela dagen så jag känner att jag behöver lite
frisk luft, sen får jag se vad som händer senare ikväll.

Har verkligen inget intressant att skriva om haha, men det kommer
hoppas jag, och sen ska jag börja lägga upp lite bilder också.
Men kameran ligger hemma hos mamma, så ja det får bli senare.
Ha det så bra så länge kanske skriver nåt senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0