Helgen.

Fredag: Blev det utgång med en massa folk, hade faktiskt riktigt roligt.
hade besök under natten också haha.
Lördag: Klev vi upp vid kanske 1 nångång, ungefär vid 2 tiden
åkte vi ner på stan och träffade massa folk. sen blev det hem åt middag
sen drog jag hem till Emma och kollade på film. träffade Malin en sväng också. 
Söndag: Sov rätt länge, super härligt. klev upp, åt frukost och tog det lungt, 
sen åkte jag lina och Emma iväg och sola. efter det har jag bara slappat 
kollat på tv och tagit det lungt. 

Och nu är helgen slut, söndag usch det gillar vi inte,
absolut tråkigaste dagen som finns....
Imorgon börjar en ny vecka, alltså nya möjligheter.
Lov är det också, det gillar jag starkt, lite smått less på skolan
så det ska bli härligt med lov nu. TUMMEN UPP.

Kommentarer
Postat av: M.

Cool tjej.

2009-10-26 @ 14:22:39
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0